Son Filmler :

The Descent - Cehenneme Bir Adım izle

Tür : Korku / Gerilim / Macera
Gösterim Tarihi : 21 Nisan 2006
Yönetmen : Neil Marshall
Senaryo : Neil Marshall
Görüntü Yönetmeni : Sam McCurdy
Müzik : David Julyan
Yapım : 2005, İngiltere , 99 dk.
Oyuncular Shauna Macdonald (Sarah) , Natalie Mendoza (Juno) , Alex Reid (Beth) , Saskia Mulder (Rebecca) , MyAnna Buring (Sam) , Nora-Jane Noone (Holly) , Oliver Milburn (Paul) , Molly Kayll (Jessica)
KONUSU Genç ve güzel altı maceracı kız arkadaş heyecan dolu bir tatil için bir araya gelirler. Planları da derin bir mağaraya iniş yapmaktır. Meraklı gözlerle inceledikleri mağarada büyük bir kayanın düşmesiyle çıkış yollları kapanır. Artık karanlıkta onları aydınlatan tek şey fenerlerindeki zayıf ışıklardır. Av bekleyen yeraltı dünyasının ev sahipleri en az başlarına gelen bu olay kadar korkunçtur.
Çıkış yolu arayan bayanlar arasındaki sırlar açığa çıktıkça gerilim de artar. Birbirlerine sırt dönmeleriyle kurtuluş yolunda artık herkes kendinden sorumludur.
The Descent - Cehenneme Bir Adım izle The Descent - Cehenneme Bir Adım online izle The Descent - Cehenneme Bir Adım canlı izle The Descent - Cehenneme Bir Adım hemen izle The Descent - Cehenneme Bir Adım seyret The Descent - Cehenneme Bir Adım bedava izle The Descent - Cehenneme Bir Adım indirmeden izle The Descent - Cehenneme Bir Adım filmi The Descent - Cehenneme Bir Adım türkçe dublaj izle The Descent - Cehenneme Bir Adım direk izle The Descent - Cehenneme Bir Adım divx izle




Share this article :

Yorum Gönder

Kocaman indirim Pembe Image Banner 450 x 315