Son Filmler :

Neden Evlendim Why Did I Get Married izle

Yapım: 2007 ~ ABD
Tür: Dram, Komedi
Oyuncular: Janet Jackson, Richard T. Jones, Malik Yoba, Sharon Leal, Tasha Smith
Yönetmen: Tyler Perry
Senaryo (Kitap): Tyler Perry
Yapımcı: Reuben Cannon, Tyler Perry
Görüntü Yönetmeni: Toyomichi Kurita
Müzik: Aaron Zigman
KONUSU Çünkü Birbirimizin Cümlelerini Tamamliyoruz. Çünkü İki Birden Daha Kuvvetlidir.
Kolej günlerinden beri arkadaş olan dört evli çift yıllık buluşmalarını yapmak üzere Colarado’da bir araya gelir. Ancak içlerinden birinin genç bir kadınla ilişkisi olduğunun ortaya çıkması herkesin neşesini kaçırır. Bunun üzerine herkes kendi evliliğinin ne kadar kuvvetli olduğunu merak etmeye başlar. Eşler bir yandan aldatma, dürüstlük ve affetme kavramları üzerine düşünürken bir yandan da kendi hayatlarına gerçekçi bir bakış atacaklardır.
Neden Evlendim Why Did I Get Married izle, Neden Evlendim Why Did I Get Married online izle, Neden Evlendim Why Did I Get Married canlı izle, Neden Evlendim Why Did I Get Married hemen izle, Neden Evlendim Why Did I Get Married seyret, Neden Evlendim Why Did I Get Married bedava izle, Neden Evlendim Why Did I Get Married indirmeden izle, Neden Evlendim Why Did I Get Married filmi, Neden Evlendim Why Did I Get Married türkçe dublaj izle, Neden Evlendim Why Did I Get Married direk izle, Neden Evlendim Why Did I Get Married divx izle





Share this article :

Yorum Gönder

Kocaman indirim Pembe Image Banner 450 x 315