Son Filmler :

Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum izle

Tür : Komedi / Romantik
Yönetmen : Nia Vardalos
Senaryo : Nia Vardalos
Görüntü Yönetmeni : Brian Pryzpek
Müzik : Keith Power
Yapım : 2009, ABD , 98 dk.
Oyuncular Nia Vardalos (Genevieve Gernier) , John Corbett (Greg Gatlin) , Stephen Guarino (Bill) , Amir Arison (Bob) , Zoe Kazan (Tammy Greenwood) , Gary Wilmes (Cal)
Konusu:Manhattan’da yaşayan, bir çiçekçi dükkanı sahibi olan Genevieve Gernier, erkeklerle sadece 5 kere görüşüyordur. Fakat tanıştığı bir adam bu 5′le sınırlı görüşme kuralını bozacaktır.
Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum izle Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum online izle Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum canlı izle Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum hemen izle Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum seyret Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum bedava izle Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum indirmeden izle Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum filmi Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum türkçe dublaj izle Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum direk izle Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum divx izle




Share this article :

Yorum Gönder

Kocaman indirim Pembe Image Banner 450 x 315