Son Filmler :

Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy izle

Tür : Aksiyon, Gerilim, Gizem
Yönetmen : Greg Marcks
Senaryo : Michael Nitsberg, Kevin Elders
Yapım : 2009 ~ ABD , 1 saat 45 dk
Oyuncular: Shane West, Edward Burns, Ving Rhames ve Martin Sheen

Alıcıları rast gele seçilmiş olarak gönderilen hediye bir telefon. Bu telefonun en büyük özelliği ise tüm sistemlerin dışında bağımsız olarak çalışması ve bigi sahibi olması. Hükümetlerin bu telefonu almak için birbiriyle yarışır.

Genç yönetmen Greg Marcks‘ın 3. filmi olan Echelon Conspiracy'in başrollerinde Shane West, Edward Burns, Ving Rhames ve Martin Sheen‘i görüyoruz.
Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy izle, Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy online izle, Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy canlı izle, Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy hemen izle, Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy seyret, Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy bedava izle, Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy indirmeden izle, Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy filmi, Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy türkçe dublaj izle, Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy direk izle, Adım Adım Komplo Echelon Conspiracy divx izle



Share this article :

Yorum Gönder

Kocaman indirim Pembe Image Banner 450 x 315