Son Filmler :

Kaza Kurşunu Filmini Türkçe Dublaj izle


Kaza Kurşunu Filmini Türkçe Dublaj izle
Alison Scott E! televizyonuna terfi eder. Evli olan ablası ile birlikte bu olayı kutlamak üzere gece kulübüne giderler. Alison burada Ben Stone ile tanışır ancak ufaktan başayan sohbetleri Debbienin eşi Pete in arayıp kızlarının su çiçegi oldugunu haber vermesiyle bölünür. Debbie oradan ayrılır. Fakat Allison Ben ile kalmaya devam eder. İçerler,dans ederler ve geceleri bir gecelik ilişkiyle sonlanır. Ben prezervatif kullanmadıgı için 8 hafta sonra Allison hamile oldugunu ögrenir. Ben’i arar ve neyapacaklarına karar vermelerini ister. Fakat Ben henüz kendisinin yeterli olgunlukta olup olmadıgından emin degildir..
Filmi Ekleyen:OceanGirL
imdb puanı:7,3 (143,324 OY)
sinemalar.com puanı:6,7 (380 OY)
Filmin Türü:Romantik komedi
Filmin Çekildiği Ülke:Amerika
Filmin Yapım Yılı:2007
Filmin Yönetmeni:Judd Apatow
Filmdeki Oyuncular:Katherine Heigl, Jason Segel, Paul Rudd, Seth Rogen, Jonah Hill, Leslie Mann, Jay Baruchel, Kristen Wiig, Alan Tudyk, Harold Ramis, Maude Apatow, ıris Apatow, Charlyne Yi, Joanna Kerns, Martin Starr
Yapımcı:Judd Apatow, Clayton Townsend, Shauna Robertson
Senaryo:Judd Apatow
Gösterim Tarihi:21 Eylül 2007 Türkiye
Filmin Süresi:2 saat 9 dakika
Film hakkında ilginç bilgiler:
Filmin hasılatı ve bütçesi:Filmin bütçesi $30,000,000


Share this article :

Yorum Gönder

Kocaman indirim Pembe Image Banner 450 x 315